Silcom

Arante
Części mowy - hop do głowy! - multilicencja - licencja elektroniczna
449,00

Części mowy - hop do głowy! - multilicencja - licencja elektroniczna

Produkt/licencja jest przeznaczony dla placówek edukacyjnych, takich jak szkoły, przedszkola, szkoły językowe. Po zakupie prosimy o podanie danych do rejestracji (NIP/REGON, adres, nazwa placówki). Części mowy - hop do głowy! to innowacyjny program multimedialny dla uczniów szkół podstawowych . Dzięki korzystaniu z Części mowy... dzieci poznają podstawy gramatyki swego ojczystego języka bądź, jeśli miały już z nimi styczność na wcześniej przeprowadzonych zajęciach dydaktycznych, utrwalą nabyte wiadomości oraz zweryfikują, poprzez zabawę, swą wiedzę. Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: wielostanowiskowa sieciowa Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz....więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Sprytne kostki Silcom
499,00

Oprogramowanie Didakta Sprytne kostki Silcom

Program edukacyjny Sprytne kostki Sprytne kostki to świetny program edukacyjny dla przedszkolaków i uczniów pierwszych trzech klas szkoły podstawowej. Dzieci przyswoją sobie i utrwalą wiedzę i umiejętności, które potrzebne są przed pójściem do szkoły oraz w ciągu pierwszych trzech lat nauki szkolnej. Głównymi motywami pojawiającymi się w programie są interaktywne drewniane kostki oraz liczydło, a więc przedmioty, z którymi uczniowie z pewnością mieli kontakt podczas pierwszych lat nauki. Nauka przez zabawę Teoretyczna część zawiera dziewięć podstawowych tematów: Alfabet literom alfabetu towarzyszą obrazki przedstawiające słowa zaczynające się tą literą lub zawierające tę literę Liczby, kolory i kształty zapoznanie się z liczbami 1-12, poza tym z podstawowymi kolorami i kształtami Liczydło działa tak samo, jak tradycyjne liczydło, ponadto wynik jest natychmiast wizualizowany Zwierzęta zarówno domowe, jak i dziko żyjące w naszej strefie klimatycznej oraz zwierzęta egzotyczne Owoce i...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Bezpieczeństwo w ruchu drogowym
499,00

Oprogramowanie Didakta Bezpieczeństwo w ruchu drogowym

Bezpieczeństwo w ruchu drogowym Program edukacyjny dla uczniów szkoły podstawowej. Przy jej pomocy uczniowie poznają zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz różne, konkretne sytuacje w ruchu drogowym, z jakimi mogą się spotkać w codziennym życiu, łącznie z zagadnieniem bezpiecznej drogi do szkoły i zasadami udzielania pierwszej pomocy. Nauka przez zabawę Program dzieli się na dwie główne części. Część teoretyczna składa się z następujących zagadnień: zasady poruszania się pieszych, rowerzystów oraz kierujących pojazdami mechanicznymi, znaki drogowe (według podziału na znaki ostrzegawcze, zakazu, nakazu, informacyjne itd. łącznie z sygnałami świetlnymi oraz poleceniami policjanta), ponadto kwestia bezpiecznej drogi do szkoły oraz zasady udzielania pierwszej pomocy. Interaktywność Druga część - służąca zarówno zabawie, jak i ćwiczeniom - zawiera gry służące utrwaleniu zdobytej wiedzy: grę Chińczyk , związaną tematycznie z ruchem drogowym, pytania testowe, określanie nazw znaków...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Ludzkie ciało
499,00

Oprogramowanie Didakta Ludzkie ciało

Ludzkie ciało Kosmici z odległej galaktyki zbliżyli się podczas swej ekspedycji do planety Zemia. Celem ekspedycji jest uzyskanie jak najwięcej informacji o najbardziej rozwiniętych mieszkańcach Ziemi. Kim są ludzie? Jak zbudowane jest ciało człowieka? Czym ludzie różnią się od siebie nawzajem? Przez jakie etapy życia przechodzą? Co jedzą i jak dbają o swoje zdrowie? Odpowiedzi na te pytania oraz wiele innych informacji z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przyrody zawiera ten multimedialny edukacyjny program przeznaczony dla dzieci z klas 1-6 szkoły podstawowej . Nauka przez zabawę Część encyklopedyczna została podzielona na 5 całości tematycznych: Kim jest człowiek (wyjaśnienie różnic pomiędzy poszczególnymi osobami, ponadto rasy ludzkie, stosunek do środowiska, rozwój ludzkości); Jak wygląda człowiek (opis części ciała i organów); Jak działa organizm człowieka (wyjaśnienie procesów zachodzących w ciele człowieka, np. oddychania); Jak przebiega życie człowieka (etapy życia od...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Mój pierwszy alfabet
499,00

Oprogramowanie Didakta Mój pierwszy alfabet

Mój pierwszy alfabet Program edukacyjny pt. Mój pierwszy alfabet został stworzony z myślą o wszystkich przedszkolakach i pierwszakach , którzy chcieliby nauczyć się rozpoznawania polskich liter, jednocześnie dobrze się bawiąc. W tym celu zapraszamy ich do nowoczesnego miasteczka, pełnego ciekawych miejsc i zadań, dzięki którym mogą nauczyć się czegoś nowego, a jednocześnie utrwalić nowo zdobytą wiedzę. Nauka przez zabawę Te dzieci, które rozpoznają już poszczególne literki, mogą swoje umiejętności łatwo utrwalić wystarczy odwiedzić niektóre niezwykłe miejsca w mieście, gdzie będą na nie czekały różne zadania: znajdowanie konkretnych liter znajdujących się pośród innych, określanie początkowych liter różnych słów, szukanie par w grze typu memory, układanie czteroliterowego hasła do sejfu, uzupełnianie brakujących liter w nazwach obrazów, rozpoznawanie liter w trakcie ich stopniowego odsłaniania, nawlekanie liter na sznurek w kolejności alfabetycznej, słuchanie a następnie określanie...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Polska i jej województwa
499,00

Oprogramowanie Didakta Polska i jej województwa

Polska i jej województwa Ten multimedialny program przybliży dzieciom tematykę podziału Polski na województwa. Nauka przez zabawę W części edukacyjnej użytkownicy zapoznają się z ogólną charakterystyką i danymi statystycznymi , dotyczącymi poszczególnych województw, z informacjami na temat warunków przyrodniczych, przemysłu, rolnictwa; poznają sławnych Polaków , związanych z poszczególnymi województwami, a także zabytki i ciekawe miejsca. Służą temu atrakcyjne pod względem graficznym mapki przedstawiające góry, niziny, rzeki, miasta, węzły komunikacyjne, zabytki itp. Do dyspozycji użytkownika jest także album z fotografiami najciekawszych miejsc danego województwa. Interaktywność W części praktycznej , zawierającej gry, dzieci nie tylko sprawdzą swoją znajomość topografii Polski (miasta, góry, niziny, rzeki, parki narodowe itp.), ale także będą rozwijały swoją wyobraźnię przestrzenną np. przez układanie puzzli (województwa). Znajdą tu także grę memory z możliwością wyboru tematyki:...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Części mowy - hop do głowy
499,00

Oprogramowanie Didakta Części mowy - hop do głowy

Części mowy - hop do głowy! Multimedialny program przeznaczony dla uczniów szkół podstawowych, poznających tajniki gramatyki języka polskiego : zarówno dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w rozpoznawaniu poszczególnych części mowy , jak i tych, którzy znają już te zagadnienia morfologii i pragną je sobie utrwalić. Nauka przez zabawę W teoretycznej części programu przedstawiamy uczniom wszystkie części mowy, które rozróżniamy w języku polskim. Każda część mowy jest zdefiniowana, przy każdej przedstawione są także przykłady oraz ilustracja, pomagająca zrozumieć zagadnie. W razie potrzeby można wydrukować definicje poszczególnych części mowy. Interaktywność Część praktyczna zawiera dziewięć różnego rodzaju gier, dzięki którym uczniowie mogą na różne sposoby sprawdzić swoją wiedzę: od określania części mowy (na przykładzie pojedynczych słów lub całych zdań), przez wskazywanie słowa, które nie pasuje do danej grupy (reprezentującej jedną część mowy), aż po bardziej skomplikowane...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Mądrala i jego safari
499,00

Oprogramowanie Didakta Mądrala i jego safari

Części mowy - hop do głowy! "Mądrala i jego safari" to multimedialny program edukacyjny dla dzieci, który w atrakcyjny sposób (w formie zabawy) zapozna je z różnymi gatunkami zwierząt z całego świata. Nauka przez zabawę Treść jest podzielona na dwie części. Część encyklopedyczna opisuje dokładnie sto gatunków zwierząt. Do każdego zwierzęcia przyporządkowany jest obrazek w wersji komiksowej, materiał faktograficzny, polska i łacińska nazwa, następnie nazwa gromady, do której zwierzę należy, mapa przedstawiająca zasięg występowania, informacje o typowym środowisku, w którym ono żyje, a także o tym, czym się żywi itp. W większości przypadków jest możliwość odsłuchania odgłosów, jakie to zwierzę wydaje. Interaktywność Część praktyczna zawiera 10 gier, dzięki którym dzieci mogą nie tylko sprawdzić swoją wiedzę (przyporządkowanie do gromad, środowiska, rozróżnianie pokrycia ciała, pytania testowe itp.), ale także ćwiczą swoją spostrzegawczość (fotosafari), wyobraźnię (puzzle) czy...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta USA - Illustrated Geography Atlas
499,00

Oprogramowanie Didakta USA - Illustrated Geography Atlas

Części mowy - hop do głowy! Program "USA - Illustrated Geography Atlas" obejmuje różne dziedziny, jest przydatny zarówno na lekcjach geografii, jak i języka angielskiego. Nauka Zawiera 8 różnych map interaktywnych , w tym mapę zawierającą blisko dwieście ikon, przedstawiających najciekawsze miejsca przyrodnicze, miejsca historyczne, pomniki, budowle oraz symbole narodowe każda ikona ma opis w języku angielskim. Kolejne mapy ukazują stany USA wraz z najważniejszymi geograficznymi informacjami i danymi statystycznymi, przedstawiają ponadto strefy czasowe, największe miasta, kluby sportowe, góry i rzeki. Ćwiczenie Program zawiera również 6 interaktywnych gier , których celem jest utrwalenie przerobionego materiału. Są to testy sprawdzające koncentrację ucznia podczas lekcji, którego zadaniem będzie uzupełnianie niekompletnych map, dobieranie różnych pojęć w pary, układanie mapy USA oraz wykazanie się znajomością pisowni poszczególnych stanów. Na lekcjach języka angielskiego przydatne są...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Unia Europejska dla dzieci
499,00

Oprogramowanie Didakta Unia Europejska dla dzieci

Unia Europejska dla dzieci Multimedialny program edukacyjny Unia Europejska jest podzielony na dwie części. Nauka przez zabawę Część edukacyjna zawiera podstawowe dane statystyczne o państwach UE, informacje o przemyśle i rolnictwie można tutaj znaleźć mapy konturowe zawierające główne elementy charakteryzujące poszczególne kraje, położenie miast, pasm górskich, wyżyn i nizin, rzeki, tereny przemysłowe oraz rolnicze. Charakterystyka każdego kraju zawiera także hymn państwowy w wersji oryginalnej oraz jego opis w języku odbiorcy wraz z dubbingiem. Dodatkowym elementem uzupełniającym informacje o poszczególnych państwach jest bogata galeria, zawierająca zdjęcia, głównie zabytków kulturalnych i historycznych oraz charakterystycznych miejsc. Interaktywność Część rozrywkowa zawiera gry edukacyjne do sprawdzenia wiadomości z geografii Europy, znajomości flag narodowych, stolic, powierzchni oraz liczby obywateli państw członkowskich. Część ta zawiera gry pamięciowe Memory z możliwością...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Moje pierwsze słówka EN
499,00

Oprogramowanie Didakta Moje pierwsze słówka EN

Moje pierwsze słówka - Język angielski Multimedialny program edukacyjny Moje pierwsze słówka - Język angielski jest podzielony na dwie części. Nauka przez zabawę Część edukacyjna obejmuje słowniczek ilustrowany, w którym użytkownik poznaje poszczególne słowa uporządkowane alfabetycznie lub w określonych kręgach tematycznych. Wszystkie słówka czytane są przez profesjonalnego lektora. Interaktywność Część rozrywkowa zawiera gry edukacyjne dla uczniów, którzy potrafią już czytać, ale także dla dzieci, które jeszcze nie znają literek. Gry to przede wszystkim rozpoznawanie słówek ze słuchu, określanie kolorów, liczby przedmiotów, wybór i przyporządkowanie przedmiotów do określonych grup, np. ilustracji do słówek w formie pisanej, dopisywanie słówek pod odpowiednimi rysunkami, poprawianie błędów w tekście. Dla uczniów bardziej zaawansowanych przygotowano krzyżówki zawierające słówka wygenerowane z bogatej bazy danych - jest to świetna możliwość sprawdzenia słownictwa. Dodatkową atrakcją...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Moje pierwsze słówka - Język niemiecki
499,00

Oprogramowanie Didakta Moje pierwsze słówka - Język niemiecki

Moje pierwsze słówka - Język niemiecki Multimedialny program edukacyjny Moje pierwsze słówka - Język niemiecki jest podzielony na dwie części. Nauka przez zabawę Część edukacyjna obejmuje słowniczek ilustrowany, w którym użytkownik poznaje poszczególne słowa uporządkowane alfabetycznie lub w określonych kręgach tematycznych. Wszystkie słówka czytane są przez profesjonalnego lektora. Interaktywność Część rozrywkowa zawiera gry edukacyjne dla uczniów, którzy potrafią już czytać, ale także dla dzieci, które jeszcze nie znają literek. Gry to przede wszystkim rozpoznawanie słówek ze słuchu, określanie kolorów, liczby przedmiotów, wybór i przyporządkowanie przedmiotów do określonych grup, np. ilustracji do słówek w formie pisanej, dopisywanie słówek pod odpowiednimi rysunkami, poprawianie błędów w tekście. Dla uczniów bardziej zaawansowanych przygotowano krzyżówki zawierające słówka wygenerowane z bogatej bazy danych - jest to świetna możliwość sprawdzenia słownictwa. Dodatkową atrakcją...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Matematyka - zadania tekstowe
499,00

Oprogramowanie Didakta Matematyka - zadania tekstowe

Matematyka - zadania tekstowe Ten multimedialny program edukacyjny przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych. Oferując ciekawe zadania tekstowe, służy przede wszystkim doskonaleniu umiejętności matematycznych. Nauka przez zabawę Program ten zawiera ogromną bazę zadań matematycznych , podzielonych w przejrzysty sposób na kategorie według typu i stopnia trudności. Są tu wszystkie rodzaje zadań , z jakimi uczniowie zetkną się w szkole: dodawanie i odejmowanie (w zakresie do 20, do 100, do 1000 oraz powyżej 1000) mnożenie i dzielenie dzielenie z resztą, proporcjonalność prosta podział całości (ułamki) przykłady z liczbami dziesiętnymi obliczanie obwodu i pola przeliczanie jednostek czasu (minuty godziny dni) ustalanie niewiadomej liczby Interaktywność Zadania można oczywiście wydrukować; dostępne są dwie wersje wydruków : dla uczniów (tylko treść zadań) oraz dla nauczycieli (zadania wraz z rozwiązaniami). Program oferuje dwa sposoby doskonalenia umiejętności. Pierwszy polega na...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Mądrala na wsi
499,00

Oprogramowanie Didakta Mądrala na wsi

Mądrala na wsi "Mądrala na wsi" to multimedialny program edukacyjny dla dzieci, który w atrakcyjny sposób (w formie zabawy) zapozna je z różnymi gatunkami zwierząt domowych lub występujących w pobliżu ludzkich siedzib: na polach, łąkach, w stawach i lasach. Nauka przez zabawę Treść jest podzielona na dwie części. Część encyklopedyczna opisuje dokładnie dziewięćdziesiąt gatunków zwierząt. Do każdego zwierzęcia przyporządkowany jest obrazek w wersji komiksowej, materiał faktograficzny, polska i łacińska nazwa, następnie nazwa gromady, do której zwierzę należy, informacje o typowym środowisku, w którym żyje, o tym, czym się żywi itp. W większości przypadków jest możliwość odsłuchania odgłosów, jakie to zwierzę wydaje. Istnieje także możliwość wydrukowania informacji o każdym zwierzęciu. Interaktywność Część praktyczna zawiera 10 gier, dzięki którym dzieci mogą nie tylko sprawdzić swoją wiedzę (poznawanie zwierząt i ich śladów, przyporządkowanie do gromad, przyporządkowywanie młodych...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Matematyka na Dzikim Zachodzie
499,00

Oprogramowanie Didakta Matematyka na Dzikim Zachodzie

Matematyka na Dzikim Zachodzie Ten multimedialny program edukacyjny przeznaczony jest dla wszystkich dzieci od klasy 2 szkoły podstawowej , umożliwia ćwiczenia z matematyki w zakresach: liczby całkowite, liczby ujemne, liczby dziesiętne i ułamki . Ćwiczenia interaktywne ułatwiają doskonalenie umiejętności w zakresie dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia oraz ćwiczenie orientacji na osi liczbowej i porównywanie jednostek. Nauka przez zabawę Działy tematyczne: Dodawanie i odejmowanie dodawanie dwóch liczb, odejmowanie dwóch liczb, dodawanie i odejmowanie trzech liczb, obliczenia sposobem pisemnym Mnożenie i dzielenie mnożenie dwóch liczb, dzielenie dwóch liczb, zadania z nawiasami, obliczenia sposobem pisemnym Porównywanie liczb większa/mniejsza, większa/mniejsza o ile?, oś liczbowa Zadania wykonywane kolejno oblicz i uporządkuj Tabele kwadrat 3x3 Jednostki porównywanie jednostek Po rozwiązaniu każdego z zadań gracz zdobędzie jedną część totemu oraz dodatkowo zobaczy wesołe...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Przygody detektywa Bartka
499,00

Oprogramowanie Didakta Przygody detektywa Bartka

Przygody detektywa Bartka Multimedialny program edukacyjny Przygody detektywa Bartka jest przeznaczony dla wszystkich dzieci, które uczą się języka angielskiego i chcą w atrakcyjny sposób przećwiczyć już zdobytą wiedzę i umiejętności. Nauka przez zabawę Poszczególne części programu zawierające zadania , zostały umieszczone w Wielkiej Brytanii, gdzie dzieci biorą udział w przygodach sławnego detektywa . Przewodnikiem jest świetny detektyw Bartek , któremu dzieci pomagają odzyskać ukradzione diamenty z korony królewskiej. Tylko w ten sposób dziecko ma możliwość dobrej i ciekawej zabawy równocześnie sprawdzając swoją wiedzę. Po poprawnym rozwiązaniu każdego zadania, gracz odzyskuje jeden diament z korony królewskiej i dodatkowo ma możliwość zajrzeć do miejsc, w których dochodzi do różnych zabawnych sytuacji. Po odzyskaniu wszystkich elementów korony królewskiej, detektyw Bartek spełni swoje zadanie i zostanie przyjęty na audiencji u samej królowej. Interaktywność W ustawieniu gracza...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Biologia 1 - Nauka o człowieku
499,00

Oprogramowanie Didakta Biologia 1 - Nauka o człowieku

Biologia 1 - Nauka o człowieku Ten multimedialny program edukacyjny służy do sprawdzenia i przećwiczenia wiedzy z zakresu nauki o człowieku na poziomie gimnazjum. Program Didakta Biologia 1 Nauka o człowieku zawiera ćwiczenia interaktywne, umożliwiające cztery warianty sprawdzenia wiadomości pytania testowe, łączenia w pary, decydowanie o poprawności stwierdzenia oraz zadania z ilustracjami. Pytania w zadaniach całkowicie pokrywają się z materiałem przerabianym na lekcjach w gimnazjum. Ilość ilustracji i tekstu w plikach danych sprawdzi wiedzę o konkretnych częściach ciała ludzkiego, budowie anatomicznej i funkcjach, genetyce, itp. Ćwiczenie Działy tematyczne: Pochodzenie człowieka, genetyka pochodzenie i rozwój człowieka, genetyka Szkielet i mięśnie układ kostny, układ ruchowy Trawienie i układ krwionośny układ pokarmowy, układ krwionośny Oddychanie, rozmnażanie układ oddechowy, moczowy, skóra, układ płciowy Kierowanie organizmem ludzkim układ nerwowy i narządy zmysłów, gruczoły...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Biologia 2 - Rośliny i zwierzęta
499,00

Oprogramowanie Didakta Biologia 2 - Rośliny i zwierzęta

Biologia 2 - Rośliny i zwierzęta Multimedialny program edukacyjny Didakta Biologia 2 służy do przećwiczenia wiadomości i znajomości z zakresu świata roślin i zwierząt, dla klas 4-6 szkoły podstawowej i klas 1-3 gimnazjum. Tytuł Didakta Biologia 2. Rośliny i zwierzęta zawiera ćwiczenia interaktywne, umożliwiające cztery warianty sprawdzenia wiadomości pytania testowe, łączenia w pary, decydowanie o poprawności stwierdzenia i zadania z rysunkami . Ćwiczenie Pytania w zadaniach całkowicie pokrywają się z materiałem przerabianym na lekcjach w gimnazjum. Ilość ilustracji i tekstu w plikach danych sprawdzi wiedzę o konkretnych roślinnych czy zwierzęcych gatunkach, ich budowie ciała, środowiska, gdzie żyją itp. Działy tematyczne: Ziemia i początki życia powstanie i oznaki życia, wirusy, bakterie, sinice i organizmy jednokomórkowe Grzyby, porosty, rośliny porosty, workowce, grzyby, mszaki, paprotniki, rośliny nagonasienne i okrytonasienne Bezkręgowce parzydełkowce, mięczaki, pierścienice,...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Chemia
499,00

Oprogramowanie Didakta Chemia

Chemia Multimedialny program edukacyjny Didakta - Chemia zawiera przykłady i zadania pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie wiadomości z chemii, dla klas 1-3 na poziomie gimnazjum. Ćwiczenie Tytuł obejmuje ćwiczenia interaktywne z różnych działów chemii, takich jak np.: budowa atomu, elektronowe modele molekuł, okresowy układ pierwiastków, tworzenie wzorów chemicznych i równań, tworzenie związków organicznych itp. Działy tematyczne: Skład materii mieszaniny, atomy, molekuły, jony Terminologia pierwiastki, halogenki, tlenki i siarczki, kwasy, wodorotlenki, sole Procesy chemiczne wiązania i rozkład, reakcje tlenu z wodą, neutralizacja, powstawanie soli, reakcje redoks Rozwiązywanie zadań cząsteczki masy, ilość materiału i masa molowa, stężenie molowe, rozwiązywanie równań chemicznych Związki organiczne węglowodory, pochodne węglowodorów, reakcje związków organicznych Interaktywność Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów , dlatego istnieje możliwość rozwiązywania...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Fizyka 1
499,00

Oprogramowanie Didakta Fizyka 1

Fizyka Multimedialny program edukacyjny Didakta Fizyka 1 zawiera przykłady i zadania pozwalające na samodzielne ćwiczenie zastosowania wzorów fizycznych w obliczeniach. Jest przeznaczony dla klas 1-3 na poziomie gimnazjum . Program Didakta Fizyka obejmuje ćwiczenia interaktywne z różnych działów fizyki, takich jak: mechanika i energia, ciepło, optyka czy elektryczność; poruszane są także zagadnienia z historii fizyki. W zadaniach wymagających obliczeń pośrednich, uczniowie mają do dyspozycji kalkulator oraz brudnopis. Ćwiczenie Działy tematyczne: Mechanika 1 gęstość cieczy i ciała stałe, ruch jednostajny i niejednostajny Mechanika 2 ciśnienie w cieczy, praca mechaniczna, moc, energia, równowaga na dźwigni Ciepło - pochłanianie ciepła, topnienie Optyka obraz w zwierciadle, obraz w soczewce Prąd elektryczny prawo Ohma, energia elektryczna, moc elektryczna, szeregowe i równoległe połączenie odbiorników Historia fizyki wielkie postaci w fizyce, odkrycia i wynalazki Interaktywność...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Fizyka 2
499,00

Oprogramowanie Didakta Fizyka 2

Fizyka 2 Ten multimedialny program edukacyjny jest przeznaczony do ćwiczenia i utrwalania wiedzy i umiejętności, zwłaszcza w zakresie mierzenia i obliczania wielkości fizycznych, dla klas 1-3 na poziomie gimnazjum . Ćwiczenie Program Didakta Fizyka 2 zawiera zadania tworzące ciekawą i szeroką paletę, na którą składają się ćwiczenia interaktywne, na przykład mierzenie objętości i gęstości cieczy, temperatury, natężenia prądu i napięcia, określanie biegunów magnetycznych oraz kierunku prądu w zwojnicy, składanie sił, obliczanie wielkości i położenia obrazu lub przedmiotu, określanie ładunku naelektryzowanych ciał itp. Podczas wykonywania zadań dzieci mają do dyspozycji różne narzędzia pomiarowe i przyrządy - takie, jak w prawdziwym laboratorium. Działy tematyczne: Symulacja pomiaru - objętości cieczy, siły, gęstości, natężenia prądu elektrycznego i napięcia, temperatury Elektromagnetyzm prawo Ampera i reguła Lenza, prąd zmienny (częstotliwość, okres, amplituda), transformator Mechanika...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Geometria 1 - Zadania konstrukcyjne
499,00

Oprogramowanie Didakta Geometria 1 - Zadania konstrukcyjne

Geometria 1 - Zadania konstrukcyjne Ten multimedialny program edukacyjny zawiera zadania konstrukcyjne pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie wiadomości w zakresie konstrukcji podstawowych figur geometrycznych. Jest przeznaczony dla dzieci z klas 1-3 na poziomie gimnazjum . Ćwiczenie Ćwiczenia interaktywne podzielone są według figur geometrycznych oraz stopnia trudności na następujące działy tematyczne: Trójkąt 1 prostsze konstrukcje z podziałem na dane 3 boki, dane 2 boki i kąt oraz bok i 2 kąty Trójkąt 2 trudniejsze konstrukcje z zastosowaniem wysokości i środkowych Czworokąty zadania ogólne dla czworokąta, równoległoboku i trapezu Okrąg 6 typów konstrukcji, sposoby rozwiązania różnią się w zależności od podanych danych Styczne okręgu prostopadłe i równoległe do prostej, przechodzącej przez jeden punkt Interaktywność Ustawienia pozwalają na wybór liczby przykładów od 1 do 5 konstrukcji. Program jest łatwy w obsłudze i dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Geografia
499,00

Oprogramowanie Didakta Geografia

Geografia Didakta - Geografia , to multimedialny program edukacyjny przeznaczony do powtórki i poszerzania wiadomości z zakresu geografii i orientacji na mapie, dla klas 1-3 na poziomie gimnazjum . Tytuł zawiera zadania i ćwiczenia interaktywne z różnych działów geografii. Struktura programu daje dodatkowo możliwość wyboru spośród czterech typów ćwiczeń: pytań testowych, zadań na dobieranie, zadań typu prawda/fałsz oraz ćwiczeń z ilustracjami. Bogata oferta pytań testowych umożliwia sprawdzenie wiadomości ucznia z zakresu geografii ogólnej, zaś mapy konturowe oraz ilustracje w sposób ciekawy testują umiejętność orientacji przestrzennej i odczytywania informacji ikonograficznych. Ćwiczenie Działy tematyczne: Ogólna geografia fizyczna - planeta Ziemia, globus i mapa, sfery fizyczno-geograficzne Oceany - Ocean Spokojny i Oceania, Ocean Indyjski, Ocean Atlantycki i Ocean Arktyczny Kontynenty - Azja, Afryka, Ameryka, Europa, Australia oraz Antarktyda Gospodarka światowa i ekologia -...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Geometria 2 - Obliczenia i pomiary
499,00

Oprogramowanie Didakta Geometria 2 - Obliczenia i pomiary

Geometria 2 - Obliczenia i pomiary Ten multimedialny program edukacyjny zawiera przykłady i zadania pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie wiadomości w zakresie figur i brył geometrycznych dla klas 5-6 szkoły podstawowej i klas 1-3 gimnazjum. Program Didakta Geometria (Obliczenia i pomiary) obejmuje zadania z geometrii i orientacji przestrzennej. Wykonując ćwiczenia interaktywne, wymagające obliczeń, dzieci mają dostęp do przyborów np. kalkulatora, miarki do określania długości, kątomierza czy kartki w kratkę na obliczenia pomocnicze. Ćwiczenie Działy tematyczne: Figury i bryły określanie figur geometrycznych Jednostki miar długości, pola i objętości Kąty szacowanie wielkości, zamiana stopni, pomiary kątomierzem, obliczenia wielkości Pola i obwody prostokąt, trójkąt, równoległobok, trapez, koło Objętości i powierzchnie sześcian i prostopadłościan, graniastosłup, walec, ostrosłup, stożek Trójkąt prostokątny twierdzenie Pitagorasa, funkcje trygonometryczne Interaktywność...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Historia
499,00

Oprogramowanie Didakta Historia

Historia Ten multimedialny program edukacyjny służy do powtórzenia ważnych wiadomości z historii świata i Europy. Jest przeznaczony dla dzieci z klas 4-6 na poziomie szkoły podstawowej i dla dzieci z klas 1-3 na poziomie gimnazjum. Program Didakta Historia obejmuje zadania i ćwiczenia interaktywne, umożliwiające cztery warianty wykorzystywania wiadomości z historii. W pytaniach testowych uczniowie sprawdzą znajomość ważnych wydarzeń historycznych i faktów, wraz z ich datami. Duża liczba ilustracji pomaga w poznawaniu światowej sławy postaci, kierunków sztuki, narzędzi, terenów historycznych itp. Ćwiczenie Działy tematyczne: Prehistoria Pradzieje Starożytność Starożytny Wschód, Starożytna Grecja, Starożytny Rzym Średniowiecze wczesne średniowiecze, Europa Środkowa i początki Polski, Polska w średniowieczu, schyłek średniowiecza Czasy nowożytne wielkie odkrycia geograficzne, reformacja i epoka renesansu, świat, Europa i Rzeczpospolita w XVI i XVII wieku Oświecenie i romantyzm Europa i...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Język angielski 2
499,00

Oprogramowanie Didakta Język angielski 2

Język angielski 2 Ten multimedialny program edukacyjny służy do przećwiczenia i sprawdzenia wiadomości w zakresie gramatyki języka angielskiego na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum. Ćwiczenie Testy i ćwiczenia interaktywne podzielone są na następujące działy tematyczne: Czasy angielskie regularny i nieregularny czas przeszły, czas przyszły, czas teraźniejszy złożony, koniugacja i negacja czasowników modalnych Następstwo czasów mowa zależna, pytania nie wprost Strony i okresy warunkowe pierwszy i drugi okres warunkowy, strona czynna i bierna Połączenia przyimkowe i czasowników przyimki, połączenia imion i przyimków, połączenia czasowników z przyimkami, połączenia czasownik + bezokolicznik / -ing Słownictwo przedrostki przeczące, przyrostki, spójniki, słówka Ortografia pisanie apostrofów, poprawianie błędów w zdaniach Dyktanda uzupełnij brakujące słowo, dyktanda całych zdań Interaktywność Aplikacja umożliwia drukowanie zadań oraz testów , dzięki czemu istnieje możliwość...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Język niemiecki
499,00

Oprogramowanie Didakta Język niemiecki

Język niemiecki Didakta Język niemiecki to multimedialny program edukacyjny służący do przećwiczenia i sprawdzenia wiadomości, jak i do doskonalenia w zakresie gramatyki języka niemieckiego dla klas 5-6 szkoły podstawowej i klas 1-3 gimnazjum . Ćwiczenie Zadania i ćwiczenia interaktywne podzielone są na następujące działy tematyczne: Rzeczowniki i zaimki rozpoznawanie rodzaju, odmiana rzeczownika, odmiana z rodzajnikiem określonym i nieokreślonym Czasowniki czas teraźniejszy czasowników prostych, posiłkowych oraz modalnych, tryb rozkazujący, czasowniki rozdzielnie złożone Przyimki i ich konstrukcja przyimki do określania czasu, przyimki wyrażające ruch lub stan spoczynku, inne przyimki Liczebniki i czas formalne i nieformalne odczytywanie czasu, wypełnianie liczebników ze słuchu Szyk zdania szyk wyrazów w zdaniu, wybór dobrej odpowiedzi, dyktando zdań pojedynczych Słownictwo przeczenie kein x nicht, antonimy przymiotników, grupy słów, słówka Interaktywność Aplikacja umożliwia...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Język polski 2
499,00

Oprogramowanie Didakta Język polski 2

Język polski 2 Didakta - Język polski 2 to multimedialny program edukacyjny dla dzieci. Służy zarówno do przećwiczenia i sprawdzenia wiadomości, jak i do doskonalenia języka polskiego w zakresie składni zdania, frazeologii, słowotwórstwa, ortografii i interpunkcje i na poziomie szkoły podstawowej. Ćwiczenie Zadania i ćwiczenia interaktywne podzielone są na następujące działy tematyczne: Składnia zdanie pojedyncze/złożone, cel wypowiedzi, równoważnik zdania, podmiot i orzeczenie, części zdania Frazeologia i semantyka znaczenie zwrotów, synonimy, antonimy, homonimy Słowotwórstwo rodzina wyrazów, rdzeń Ortografia (dyktanda) uzupełnianie ó/u, rz/sz/ż, h/ch, en/ę, o/ą, wyraz "nie" Interpunkcja i fonetyka interpunkcja w zdaniach pojedynczych i złożonych, głoski miękkie/twarde, ustne/nosowe, dźwięczne/bezdźwięczne Interaktywność Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów , dzięki czemu istnieje możliwość rozwiązywania zadań poza komputerem. W ustawieniach każdego typu zadań można...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Język polski 1
499,00

Oprogramowanie Didakta Język polski 1

Język polski 1 Ten multimedialny program edukacyjny służy zarówno do przećwiczenia i sprawdzenia wiadomości, jak i do doskonalenia języka polskiego w zakresie odmiennych i nieodmiennych części mowy dla klas 3-6 na poziomie szkoły podstawowej . Ćwiczenie Zadania i ćwiczenia interaktywne podzielone są na następujące działy tematyczne: Czasowniki i rzeczowniki rozpoznaj w zdaniach, formy, aspekt czasowników, czasowniki osobowe/nieosobowe, kategorie rzeczowników Przymiotniki i liczebniki rozpoznaj w zdaniach, formy, związki wyrazowe, kategorie liczebników Zaimki i przysłówki rozpoznaj w zdaniach, formy, związki wyrazowe, kategorie zaimków, stopniowanie przysłówków Przyimki i spójniki rozpoznaj w zdaniach, wyrażenia przyimkowe, funkcje spójników w zdaniach Partykuły i wykrzykniki rozpoznaj w zdaniach, funkcje partykuł i wykrzykników w zdaniach Interaktywność Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów , dzięki czemu istnieje możliwość rozwiązywania zadań poza komputerem. W...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Język polski 3
499,00

Oprogramowanie Didakta Język polski 3

Język polski 3 Multimedialny program edukacyjny Didakta Język polski 3 służy zarówno do przećwiczenia i sprawdzenia wiadomości, jak i do doskonalenia języka polskiego w zakresie odmiennych i nieodmiennych części mowy na poziomie gimnazjum. Ćwiczenie Zadania i ćwiczenia interaktywne podzielone są na następujące działy tematyczne: Czasowniki i rzeczowniki formy i aspekt czasowników, imiesłów przymiotnikowy i przysłówkowy, temat i końcówka rzeczowników, formy rzeczowników, oboczności w tematach fleksyjnych Przymiotniki i liczebniki rozpoznaj w zdaniach, formy, stopniowanie przymiotników, kategorie liczebników Zaimki i przysłówki rozpoznaj w zdaniach, formy, kategorie zaimków, stopniowanie przysłówków Przyimki i spójniki rozpoznaj w zdaniach, wyrażenia przyimkowe, funkcje spójników w zdaniach Partykuły i wykrzykniki rozpoznaj w zdaniach, funkcje partykuł i wykrzykników w zdaniach Interaktywność Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów , dzięki czemu istnieje możliwość...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Język polski 4
499,00

Oprogramowanie Didakta Język polski 4

Język polski 4 Ten multimedialny program edukacyjny służy zarówno do przećwiczenia i sprawdzenia wiadomości, jak i do doskonalenia języka polskiego w zakresie składni zdania, frazeologii, słowotwórstwa, ortografii i interpunkcji dla klas 1-3 na poziomie gimnazjum. Ćwiczenie Testy i ćwiczenia interaktywne podzielone są na następujące działy tematyczne: Zdanie złożone podrzędnie, złożone współrzędnie, związki wyrazowe, imiesłowowy równoważnik zdania Części zdania podmiot i orzeczenie, przydawka, dopełnienie, okolicznik Frazeologia i leksyka kultura i życie codzienne, synonimy, antonimy, wyraz rodzimy/wyraz obcy, archaizm/neologizm Słowotwórstwo i stylistyka budowa wyrazu, zdrobnienia/zgrubienia, styl, eufemizm/wulgaryzm/gwara, środki stylistyczne Ortografia uzupełniania ó/u, rz/sz/ż, h/ch, wyraz "nie" Interpunkcja interpunkcja w zdaniach pojedynczych i złożonych, skróty Interaktywność Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów , dlatego istnieje możliwość rozwiązywania zadań...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Matematyka 2 - Algebra
499,00

Oprogramowanie Didakta Matematyka 2 - Algebra

Matematyka 2 - Algebra Ten multimedialny program edukacyjny zawiera przykłady i zadania pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie umiejętności matematycznych z algebry dla klas 1-3 na poziomie gimnazjum. Tytuł Didakta Matematyka 2 (Algebra) oferuje ćwiczenia interaktywne obejmujące wyrażenia algebraiczne np.: wartości wielomianów i ułamków, potęgowanie iloczynów i różnice drugich potęg, rozwiązywanie prostych i złożonych równań z niewiadomą w mianowniku, obliczenia z procentami itp. Podczas rozwiązywania zadań użytkownik programu ma do dyspozycji kalkulator oraz miejsce na wykonywanie obliczeń. Ćwiczenie Działy tematyczne: Wartość wyrażenia wartość wyrażenia i ułamka Potęgowanie wyrażeń potęgowanie iloczynu, druga potęga dwumianu, różnica drugich potęg Działania na wyrażeniach dodawanie i odejmowanie z nawiasami, mnożenie przez jednomian i wielomian, zamiana wyrażeń na iloczyn Ułamki algebraiczne upraszczanie wyrażenia, dodawanie i odejmowanie, mnożenie i dzielenie Równania...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
projektor.pl
Oprogramowanie Didakta Przyroda nieożywiona
499,00

Oprogramowanie Didakta Przyroda nieożywiona

Przyroda nieożywiona Ten multimedialny program edukacyjny jest przeznaczony do ćwiczenia i utrwalania wiedzy i umiejętności z zakresu przyrody nieożywionej oraz ekologii, dla klas 1-3 na poziomie gimnazjum . Ćwiczenie Program Przyroda nieożywiona zawiera ćwiczenia interaktywne , umożliwiające pracę na cztery różne sposoby: są tu pytania testowe, przyporządkowywanie, określanie poprawności danego twierdzenia oraz zadania z ilustracjami . Dzieci sprawdzają swoją wiedzę na temat budowy i historii Ziemi, zewnętrznych i wewnętrznych procesów geologicznych, skał i minerałów, środowiska naturalnego itp. Działy tematyczne: Planeta Ziemia powstanie i budowa, podział dziejów Ziemi na ery Minerały i skały minerały, skały Procesy geologiczne - wewnętrzne procesy geologiczne, zewnętrzne procesy geologiczne Ekologia ekologia i ochrona przyrody Interaktywność Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów , dzięki czemu istnieje możliwość rozwiązywania zadań poza komputerem. W ustawieniach...więcej w sklepie
Przejdź do sklepu
Informacja o wynikach: prezentując produkty uwzględniamy ich dopasowanie, ceny, promocje, kupony rabatowe, opłaty ponoszone przez sprzedawców oraz popularność produktów wśród użytkowników. Dokładamy starań, aby prezentować wysokiej jakości i aktualne informacje.

Ostatnio oglądane

(wyczyść przeglądane)

Polubione oferty

(wyczyść polubione)
X