Organizer na biurko, metalowa półka biurowa z uchwytami na długopisy PRAKTYCZNY przybornik na biurko to bardzo praktyczne akcesorium, które przyda się zarówno w domu, jak w pracy i wielu innych miejscach. Bez problemu można w nim pomieścić niezbędne przybory biurowe długopisy, kredki, pisaki, gumki, spinacze, kleje, czy też nożyczki, a także artykuły piśmienne. SOLIDNY I TRWAŁY organizer na biurko wykonany został z wysokiej jakości materiału, jakim jest metal, dzięki czemu jest bardzo trwały i posłuży przez długi czas. POJEMNY pojemnik na przybory biurowe jest niezwykle pojemny posiada jedną dużą przegródkę oraz 4 mniejsze przegródki, a także półkę i szufladkę, w których każdy zmieści wszystkie potrzebne akcesoria biurowe. POZWALA ZACHOWAĆ PORZĄDEK przybornik na biurko pozwala zachować porządek wokół miejsca pracy zarówno podczas odrabiania lekcji, rysowania, jak również w trakcie wykonywanej pracy. SPECYFIKACJA materiał: metal; wymiary: 12,5/14/22cm; waga: 0,547kg; waga w opakowaniu: ...
więcej w sklepie