Jawa

Ksiegralnia.pl
Jawa Niebezpieczeństwo w domu
16,41

Jawa Niebezpieczeństwo w domu

Gra dla dzieci w wieku od 4 lat. Układanka zawiera 8 historyjek obrazkowych: W łazience, Kontakt elektryczny, Na schodach, Przy oknie, W kuchni, Talerz, Na regale, Żelazko. Każda historyjka składa się z 3 obrazków. Historyjki pokazują skutek jaki może przynieść nieodpowiednie zachowanie i nie przestrzeganie zasad bezpieczeństwa. Spośród 24 obrazków należy wybrać trzy, które odpowiednio ułożone pokażą historyjkę: pierwszy obrazek pokaże przyczynę wypadku, drugi skutek złego zachowania, a trzeci pokaże poprawne i bezpieczne zachowanie dziecka.
Przejdź do sklepu 5901838000833
Ksiegralnia.pl
Jawa SYLABY JAWA
16,70

Jawa SYLABY JAWA

Układanka "SYLABY" kształci umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu. Podczas zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową. Pomocna w nauczaniu początkowym. pudełko,
Przejdź do sklepu 5901838000734
Ksiegralnia.pl
Jawa POZNAJEMY LITERY Z PROFESORKIEM JAWA
16,70

Jawa POZNAJEMY LITERY Z PROFESORKIEM JAWA

Układanka Poznajemy Litery to podstawowa wersja alfabetu dla najmłodszych dzieci. Przygotowane karty i litery wspierają proces nauki alfabetu. Do obrazka należy dopasować odpowiednie litery, aby powstała nazwa przedmiotu. Układanka pomaga najmłodszym w poznaniu i przyswajaniu podstawowych nazw liter. Pomocna w nauce czytania i pisania. pudełko,185x170 mm
Przejdź do sklepu 5901838005029
Ksiegralnia.pl
POZNAJEMY SYLABY Z PROFESORKIEM JAWA
16,70

POZNAJEMY SYLABY Z PROFESORKIEM JAWA

Układanka Poznajemy SYLABY kształci umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Przeznaczona dla dzieci w wieku 4-10 lat. Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu. Podczas zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową.Pomocna w nauczaniu początkowym. pudełko,185x170 mm
Przejdź do sklepu 5901838005043
Ksiegralnia.pl
Jawa SKąD SIę WZIEłO? JAWA
16,70

Jawa SKąD SIę WZIEłO? JAWA

Układanka zawiera 6 scenek. Znajdź 4 żetony z obrazkami, które kojarzą się ze scenką przedstawioną na planszy. Ułóż żetony na planszy w kolejności powstawania danego produktu. Podczas zabawy dzieci poszerzają swoją wiedzę o otaczającym świecie. Poznają związki przyczynowo-skutkowe. Rozwijają pamięć i spostrzegawczość. pudełko,
Przejdź do sklepu 5901838000772
Ksiegralnia.pl
Jawa Spinki - Dodawanie i odejmowanie
16,96

Jawa Spinki - Dodawanie i odejmowanie

Układanka edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Dzieci wybierają elementy układanki i łączą je w pary: dodajemy lub odejmujemy zwierzątka i dołączamy cyfrę, która jest wynikiem wykonanego działania. Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.
Przejdź do sklepu 5901838000888
Ksiegralnia.pl
Jawa SKLEP BAMBINO JAWA
17,00

Jawa SKLEP BAMBINO JAWA

Układanka zawiera 4 sklepowe kosze, 4 listy zakupów i 53 żetony z produktami. Zadaniem dzieci jest znalezienie dziewięciu produktów z Listy zakupów i umieszczenie ich w posiadanym koszyku.Do układanki jest dołączona instrukcja z różnymi propozycjami zabawy. pudełko,
Przejdź do sklepu
Ksiegralnia.pl
Jawa PIZZA BAMBINO JAWA
17,00

Jawa PIZZA BAMBINO JAWA

Gra to 36 trójkątnych elementów, które zawierają charakterystyczne składniki dla sześciu różnych rodzajów pizzy: Americana, Pepperoni, Hawajska, Capricciosa, Vegetariana i Margherita.Zadaniem graczy jest wybrać 6 trójkątnych elementów pizzy, z których powstanie pizza jednego rodzaju.Do układanki jest dołączona instrukcja z różnymi propozycjami zabawy. pudełko,
Przejdź do sklepu
Ksiegralnia.pl
Jawa Liczmany
17,25

Jawa Liczmany

Gra dla dzieci w wieku 6-10 lat. To idealne uzupełnienie szkolnego nauczania z zakresu matematyki. Podczas zabawy dzieci rozwiązują działania matematyczne, używają terminologii związanej z matematyką. Poznają znaki matematyczne, oraz podstawowe figury geometryczne.
Przejdź do sklepu 5901838000741
Ksiegralnia.pl
Jawa Niebezpieczeństwo w plenerze
17,97

Jawa Niebezpieczeństwo w plenerze

Gra dla dzieci w wieku od 4 lat. 8 historyjek obrazkowych przedstawiających 8 różnych zachowań, które niosą ze sobą niepożądany skutek: Przejście dla pieszych, Fotelik Samochodowy, Lodowisko, Ognisko, Proca, Łyżworolki, Nad rzeką, Piłka. Należy dobrać odpowiednio 3 obrazki, które poprawnie ułożone pokażą historyjkę: - złe zachowanie skutek jaki wynika z tego zachowania jak poprawnie powinno się zachować dziecko. Historyjki przyczynowo skutkowe muszą być ułożone w odpowiedniej kolejności, czyli dziecko musi uporządkować wydarzenia w czasie i ma wskazać przyczynę oraz skutek.
Przejdź do sklepu 5901838000840
Ksiegralnia.pl
Jawa CHIńCZYK + HALMA JAWA
20,80

Jawa CHIńCZYK + HALMA JAWA

Człowieku, nie irytuj się! Łatwiej powiedzieć niż zrobić. "Chińczyk" (Pachisi) pochodzi z Indii i jest klasyką gier planszowych. Celem gry jest przemieszczenie twoich czterech pionków z pola startowego do "domku". Rzuć kostką... Po trafieniu pierwszej szóstki możesz zacząć grę. Czeka cię ekscytująca runda, a cel jest blisko. Uważaj twoi przeciwnicy mogą w każdej chwili zniweczyć twoją szansę na wygraną."Halma" to klasyka gier planszowych. Powstała w XIX wieku i jest znaną grą na całym świecie. Gra wymaga od graczy strategicznego myślenia, koncentracji i wyobraźni. Jest ona doskonałą rozrywką, ale jednocześnie zmusza do wysiłku umysłowego.ZAWARTOŚĆ:dwustronna plansza47 pionków do gry1 kostka do gry pudełko,25x25x5,7 cm
Przejdź do sklepu 5901838003018
Ksiegralnia.pl
Jawa SKOJARZENIA OPOWIEśCI BIBLIJNE JAWA
22,90

Jawa SKOJARZENIA OPOWIEśCI BIBLIJNE JAWA

SKOJARZENIA - Opowieści biblijne jest grą przybliżającą dzieciom niezwykły świat Pisma Świętego. Gra zawiera 12 par obrazków, które prawidłowo połączone przedstawiają sceny z wydarzeń biblijnych. Przygotowane krótkie historie ze Starego i Nowego Testamentu nawiązują do ilustracji znajdujących się na kartonikach i pomagają prawidłowo skojarzyć obrazki.To ciekawa forma poznania Pisma Świętego.Sugerowany wiek: 4-104 lat. pudełko,185x170 mm
Przejdź do sklepu 5901838001069
Ksiegralnia.pl
Jawa MEMORY OPOWIEśCI BIBLIJNE JAWA
22,90

Jawa MEMORY OPOWIEśCI BIBLIJNE JAWA

MEMORY - Opowieści biblijne jest grą przybliżającą dzieciom niezwykły świat Pisma Świętego. Gra zawiera 18 par obrazków, na których zostały przedstawione sceny z wydarzeń biblijnych. Przygotowane krótkie historie ze Starego Testamentu i Nowego Testamentu nawiązując do ilustracji na kartonikach pomogą zrozumieć wydarzenia biblijne. Podczas świetnej zabawy dzieci poszerzają swoją wiedzę. Sugerowany wiek: 4-104 lat. Rekwizyty: 18 par obrazków,książeczka z instrukcją i opisami historii biblijnych. pudełko,185x170 mm
Przejdź do sklepu 5901838001052
Ksiegralnia.pl
Jawa CHIńCZYK DLA 4 I 6 GRACZY JAWA
26,10

Jawa CHIńCZYK DLA 4 I 6 GRACZY JAWA

Chińczyk rodzinna gra. Zawiera dwustronną planszę : dla 2-4 graczy, lub dla 2-6 graczy. Celem gry jest przeprowadzenie wszystkich czterech pionków z bazy do domu. pudełko,51x25,5x36 cm
Przejdź do sklepu 5901838000611
Ksiegralnia.pl
Jawa NIEPARKI JAWA
27,10

Jawa NIEPARKI JAWA

Gra w nowym pięknym pudełku. "Nieparki" są laureatem nagrody Perełki Roku 2022!Instrukcja polska i ukraińska.Rodzinna gra karciana z błyskawiczną rozgrywką. Tu liczy się refleks i spostrzegawczość. Każda karta ma co najmniej jeden wspólny element z dowolną inną. Należy znaleźć podobne cechy u postaci znajdującej się na wyłożonej karcie oraz na jednej ze swoich kart: Też ma skrzydełka!!! Też ma jedno oko!!! Też ma dwie łapki!!! Też ma grzywkę!!! Też ma wzorki na brzuszku!!!Wyjątkowa grafika sprawia, że nic nie jest oczywiste a poszukiwanie wspólnych cech rozbawi wszystkich graczy - bez względu na wiek. pudełko,186x171 mm
Przejdź do sklepu 5901838000284
Ksiegralnia.pl
Jawa MAłE KRECIKI JAWA
27,10

Jawa MAłE KRECIKI JAWA

Gra planszowa przeznaczona dla 2 do 4 graczy.Mała wersja gry "Kreciki". Podczas gry gracze wcielają się w rolę krecików i poruszają się po polach imitując kopanie podziemnych tuneli. Celem gry jest jak najszybsze wydostanie się na powierzchnię. Ważnym elementem gry jest zdobywanie Kart, które dają graczom dodatkowe przywileje i sprawiają, że gra jest bardziej atrakcyjna. META to kopiec krecika. pudełko,25x5,8x25 cm
Przejdź do sklepu 5901838002844
Ksiegralnia.pl
Jawa 4 MAłE ULE JAWA
27,10

Jawa 4 MAłE ULE JAWA

Gra planszowa dla 2-4 graczy. Mała wersja gry "4 Ule i Miód". Pszczółki na prośbę Królowej wyruszają na poszukiwanie nowego ula. Po drodze mogą się natknąć na straszny ul lub na łakomego misia. Mogą też spotkać leniwe trutnie albo niebezpieczne osy. Po drodze pszczółki zbierają pyłki i produkują miód. Wygrywa pszczółka, która pierwsza wypełni swój dzbanek miodem. pudełko,25x25x5,7 cm
Przejdź do sklepu 5901838002851
Ksiegralnia.pl
Jawa Finanse małe
29,64

Jawa Finanse małe

Gra planszowa przeznaczona dla dzieci , młodzieży i dorosłych. Gra wprowadza graczy w świat biznesu. Może w niej brać udział od dwóch do czterech osób lub drużyn. Główny cel gry to kupowanie akcji i inwestycji przedsiębiorstw, taktyczne inwestowanie gotówki, aby maksymalnie powiększyć swój majątek. Wygrywa gracz lub drużyna, która doprowadzi przeciwników do bankructwa.
Przejdź do sklepu 5901838000604
Ksiegralnia.pl
Jawa KRóWKONOSZ JAWA
30,20

Jawa KRóWKONOSZ JAWA

Gra planszowa dla 2-4 graczy. Gracze poruszają się po czterech planszach. Celem gry jest dostarczenie krówki do zagrody, na planszę nr 4 oraz zdobycie największej ilości punktów. pudełko,25x5,8x25 cm
Przejdź do sklepu 5901838000376
Ksiegralnia.pl
Jawa KRZYżóWKA JAWA
31,30

Jawa KRZYżóWKA JAWA

Planszowa gra słowna przeznaczona jest dla dzieci powyżej 6 lat, młodzieży i dorosłych. W grze może uczestniczyć od 2 do 5 graczy, można również tworzyć zespoły. Gra polega na układaniu z liter słów, za które uzyskuje się odpowiednią ilość punktów. Słowa układane są za pomocą kartoników na planszy, na której zaznaczone są pola premiowe.Zawartość pudełka:plansza110 kartoników z literami4 podstawki do kartoników. pudełko,
Przejdź do sklepu 5901838000963
Ksiegralnia.pl
EMOTKI JAWA
32,30

EMOTKI JAWA

Z kodowanką EMOTKI już od najmłodszych lat można uczyć się jak programować i to nie zasiadając przed ekranem komputera. Zadaniem dziecka jest ułożenie Emotki w ramce według wylosowanego kodu. Dziecko losuje pasek z zakodowanym zadaniem i wybiera odpowiednie elementy Emotki. Wybrane elementy wsuwa do zamkniętej okładki według wylosowanego kodu. Następnie otwiera okładkę i sprawdza czy Emotka została prawidłowo ułożona (według rysunków znajdujących się w instrukcji). Na koniec trzeba nazwać emocje przedstawione na ułożonej buźce Emotki i opisać co oznaczają te emocje. Gra uczy logicznego myślenia, postępowania według zasad, cierpliwości i wytrwałości. Wspiera rozwój twórczego myślenia. Zabawa jest doskonałym treningiem formułowania problemów oraz poszukiwania niestandardowych rozwiązań. Kodowanka sprawi dzieciom mnóstwo radości a przy okazji dzieci opanują podstawy programowania, sprawiając im mnóstwo radości. pudełko,
Przejdź do sklepu 5901838005067
Ksiegralnia.pl
Jawa LEGENDY KODOWANKA JAWA
32,30

Jawa LEGENDY KODOWANKA JAWA

Kodowanka zawiera obrazki przedstawiające scenki z czterech legend: Bazyliszek, Złota Kaczka, Pan Twardowski, Smok Wawelski. Obrazki zostały podzielone na 25 kwadratowych elementów.Z tyłu, na koszulce każdego elementu znajduje się kod na kolorowym tle - każda legenda ma swój kolor. Należy umieścić w książeczce wszystkie elementy jednego koloru według kodów.Jeżeli elementy zostaną prawidłowo ułożone, po zamknięciu książeczki i odwróceniu jej w okienku pojawi się obrazek z legendy.Na końcu instrukcji znajdują się krótkie opisy czterech legend. Przed rozpoczęciem kodowania proponujemy przeczytanie dziecku opisu wybranej legendy.Sugerowany wiek: + 4 lata. pudełko,256x250x6 mm
Przejdź do sklepu 5901838005081
Ksiegralnia.pl
Jawa BAJKI KODOWANKA JAWA
32,90

Jawa BAJKI KODOWANKA JAWA

Kodowanka BAJKI zawiera obrazki przedstawiające scenki z różnych bajek: Pinokio, Calineczka, Królewna Śnieżka, Czerwony Kapturek. Każdy obrazek został podzielony na 25 kwadratowych elementów. Z tyłu, na koszulce każdego elementu znajduje się kod na kolorowym tle. Każda bajka ma swój kolor. Należy umeścić w książeczce wszystkie elementy jednego koloru według kodów umieszczonych zboku w otwartej książeczce. Jeżeli elementy zostaną prawidłowo ułożone, po zamknięciu książeczki i odwróceniu jej w okienku pojawi się obrazek z bajki.Kodowanka wprowadzi dzieci do świata programowania. Gra uczy logicznego myślenia, postępowania według zasad, cierpliwości i wytrwałości.Wspiera rozwój twórczego myślenia. Zabawa jest doskonałym treningiem formułowania problemów oraz poszukiwania niestandardowych rozwiązań.
Przejdź do sklepu 5901838005074
Ksiegralnia.pl
Jawa Liczmania
34,77

Jawa Liczmania

Dwie gry planszowe dla dzieci w wieku 6-10 lat. To idealne uzupełnienie szkolnego nauczania z zakresu matematyki. Gry wymagają używania terminologii związanej z matematyką. Mają na celu kształtowanie pojęcia liczby, odróżnianie znaków matematycznych oraz doskonalenie techniki rachunkowej. Podczas zabawy dzieci rozwiązują na planszy działania matematyczne. Każdy prawidłowy wynik to przesunięcie pionka na planszy bliżej Mety. Do gry dołączone są liczmany, które mogą posłużyć do poznawania liczb oraz znaków matematycznych.
Przejdź do sklepu 5901838000758
Ksiegralnia.pl
Jawa SZACHY KLASYCZNE JAWA
36,50

Jawa SZACHY KLASYCZNE JAWA

Gra planszowa dla dwóch graczy.Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy na planszy zwanej szachownicą, która składa się z 64 równej wielkości kwadratowych pól, na przemian jasnych i ciemnych. Umieszcza się ją pomiędzy dwoma przeciwnikami w taki sposób, aby narożne pole po prawej ręce każdego z zawodników było białe. Przeciwnicy dysponują zestawami bierek w odmiennych kolorach. ,25x25x6 cm
Przejdź do sklepu 5901838002981
Ksiegralnia.pl
Jawa ALE PIZZA JAWA
37,10

Jawa ALE PIZZA JAWA

Każdy gracz otrzymuje pusty blat pizzy i menu ze składnikami. Zadaniem każdego gracza jest ułożenie pizzy dokładnie z tych składników, które są wymienione w posiadanym menu. Do układanki jest dołączona instrukcja z różnymi propozycjami zabawy. pudełko,257x251 mm
Przejdź do sklepu 5901838001014
Ksiegralnia.pl
Jawa Sylabomania
38,22

Jawa Sylabomania

Gra planszowa i układanka dla dzieci w wieku 6-10 lat. Połącz sylaby w pary aby powstał wyraz! Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu. Sylabomania kształci umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Rozwija analizę i syntezę wzrokową i słuchową. Pomocna w nauczaniu początkowym.
Przejdź do sklepu 5901838000765
Ksiegralnia.pl
Jawa MAłE KALAMBURY JAWA
38,60

Jawa MAłE KALAMBURY JAWA

Gra przeznaczona dla 2-4 graczyGra zawiera planszę oraz 110 kart z hasłami. Podczas gry gracze poruszając się po planszy wykonują polecenia umieszczone na niektórych polach oraz odgadują hasła z kart. pudełko,25x25x5,7 cm
Przejdź do sklepu 5901838003568
Ksiegralnia.pl
Jawa TABLICZKA MNOżENIA JAWA
38,60

Jawa TABLICZKA MNOżENIA JAWA

Gra i układanka edukacyjna.Gra przeznaczona dla dzieci od lat 6-u. Proponujemy grę, podczas której dzieci w mig nauczą się na pamięć tabliczki mnożenia. Pierwszy zawodnik rzuca kostką. Uzyskana ilość punktów wskaże, które zadanie z na planszy należy rozwiązać. Zawodnik podaje wynik działania, wybiera z ramki kamień z zadaniem wylosowanym na dużej planszy i sprawdza prawidłowość udzielonej odpowiedzi z drugiej strony kamienia. Jeżeli odpowiedź jest prawidłowa zawodnik kładzie ten kamień na planszy zadaniem do góry i ustawia obok pionek. Wygrywa gracz, który pierwszy dotrze do Mety. Jest to jedna z trzech propozycji zabawy. pudełko,27x24,5x5,7 cm
Przejdź do sklepu 5901838000307
Ksiegralnia.pl
Jawa SZACHY DREWNIANE JAWA
38,60

Jawa SZACHY DREWNIANE JAWA

Szachy drewniane - gra planszowa zaliczana do rodziny gier strategicznych.Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy na planszy zwanej szachownicą, która składa się z 64 równej wielkości kwadratowych pól, na przemian jasnych i ciemnych. Umieszcza się ją pomiędzy dwoma przeciwnikami w taki sposób, aby narożne pole po prawej ręce każdego z zawodników było białe. Przeciwnicy dysponują zestawami bierek w odmiennych kolorach. Sugerowany wiek: +6 pudełko,
Przejdź do sklepu 5901838000598
Ksiegralnia.pl
Jawa SZACHY I WARCABY JAWA
38,60

Jawa SZACHY I WARCABY JAWA

Szachy gra planszowa zaliczana do rodziny gier strategicznych.Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy na planszy zwanej szachownicą, która składa się z 64 równej wielkości kwadratowych pól, na przemian jasnych i ciemnych. Umieszcza się ją pomiędzy dwoma przeciwnikami w taki sposób, aby narożne pole po prawej ręce każdego z zawodników było białe. Przeciwnicy dysponują zestawami bierek w odmiennych kolorach. Warcaby to gra planszowa dla dwóch graczy.Przebieg gry odbywa się na ciemnych polach planszy przy użyciu 12 białych i 12 czarnych pionów. Celem gry jest zbicie jak największej liczby pionów przeciwnika, lub takie ich zablokowanie , aby przeciwnik nie mógł wykonać żadnego ruchu.Zawiera:- planszę,- bierki szachowe (16 białych i 16 czarnych)- piony do warcaby (12 białych i 12 czarnych). pudełko,250x250x55 mm
Przejdź do sklepu 5901838000581
Ksiegralnia.pl
Jawa LICZMANIA Z PROFESORKIEM JAWA
38,60

Jawa LICZMANIA Z PROFESORKIEM JAWA

Gra z dwustronną planszową dla dzieci w wieku 6-10 lat.To idealne uzupełnienie szkolnego nauczania z zakresu matematyki. Gry wymagają używania terminologii związanej z matematyką. Mają na celu kształtowanie pojęcia liczby, odróżnianie znaków matematycznych orazdoskonalenie techniki rachunkowej. Podczas zabawy dzieci rozwiązują na planszy działania matematyczne. Każdy prawidłowy wynik to przesunięcie pionka na planszy bliżej Mety.Do gry dołączone są liczmany, które mogą posłużyć do poznawania liczb oraz znaków matematycznych. pudełko,250x250 mm
Przejdź do sklepu 5901838005456
Ksiegralnia.pl
ORTOGRAFIA NA 6 Z PROFESORKIEM JAWA
38,60

ORTOGRAFIA NA 6 Z PROFESORKIEM JAWA

Przygotowana gra, podczas której dziecko przyswaja pisownię wyrazów trudnych, często nie dających się uzasadnić żadną regułą. Podczas zabawy dziecko rozwija umiejętności ważne w nauce pisania. Gracze poruszają się po planszy. Na planszy znajdują się kolorowe pola, do których przypisane są różne polecenia. Gracze zmierzają w kierunku Mety, a po drodze rozwiązują zadania wynikające z niektórych pól. Za prawidłowe rozwiązania otrzymują żetony z buźką. Wygrywa gracz, który zbierze najwięcej buziek. Sugerowany wiek: 6-8 lat. pudełko,250x250 mm
Przejdź do sklepu 5901838005487
Ksiegralnia.pl
LITEROMANIA Z PROFESORKIEM JAWA
40,70

LITEROMANIA Z PROFESORKIEM JAWA

Język polski bez problemów. Zabawa i edukacja.Gra planszowa i układanka dla dzieci w wieku 5-8 lat. Gracze poruszają się po planszy w kierunku mety i po drodze rozwiązują zadania z liter tworzą wyrazy. Przygotowane karty i litery wspierają proces nauki alfabetu.Dzieci poznają litery, układają wyrazy i uczą się pisać. Do obrazka dopasowują odpowiednie litery, tak aby powstała nazwa przedmiotu. Dwustronne ścieralne plansze służą do kaligrafii - dzieci ćwiczą pisanie szlaczków, liter i wyrazów.Do gry jest dołączona instrukcja z różnymi propozycjami zabawy. pudełko,185x170 mm
Przejdź do sklepu 5901838005463
Ksiegralnia.pl
Jawa RODZINNE KALAMBURY I REBUSY JAWA
46,90

Jawa RODZINNE KALAMBURY I REBUSY JAWA

NARYSUJ - POKAŻ - WYTŁUMACZ - ZAŚPIEWAJ - ZATACZAŃCZ! Rób wszystko, aby drużyna odgadła hasło. 1320 haseł na 220 kartach. Drużynowa gra planszowa, im więcej osób w drużynie, tym gra będzie ciekawsza i weselsza. Przy wyjaśnianiu haseł można posługiwać się danym słowem. Można skorzystać z wyrazów bliskoznacznych, przymiotników, czasowników lub słów o przeciwnym znaczeniu. Zamiast tłumaczyć gracz może wykorzystać dźwięki, może zaśpiewać urywek piosenki, która naprowadzi drużynę na wylosowane hasło, może też przedstawić hasło gestami. Jeżeli gracz zdecyduje, że będzie podpowiadał rysując hasło, nie może podpowiadać w inny sposób. pudełko,250x250x55 mm
Przejdź do sklepu 5901838000291
Ksiegralnia.pl
Jawa NASZA POLSKA JAWA
46,90

Jawa NASZA POLSKA JAWA

"Nasza Polska" - gra, która łączy pokolenia. Rodzinna gra planszowa przygotowana z myślą o 100-tnej rocznicy niepodległości Polski. Gracze przesuwają swoje pionki od pola Start w kierunku Mety. Po drodze losują Karty z pytaniami, które podzielone są na cztery okresy: Odzyskanie niepodległości i Bitwa Warszawska, II Wojna Światowa i Okupacja, czasy PRL-u, Solidarność i wejście Polski do Unii. Pod każdym pytaniem umieszczone są trzy odpowiedzi, w tym jedna prawidłowa. Po udzieleniu odpowiedzi gracze otrzymują ustaloną kwotę Marek Polskich. Gdy gracz nie zna odpowiedzi może za odpowiednią kwotę kupić podpowiedź lub odrzucić jedną błędną odpowiedź. Osoba, która pierwsza dotrze do METY przerywa rozgrywkę. W tym momencie podliczane są pieniądze zebrane przez każdego gracza. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej Marek Polskich. Jeżeli w grze chce uczestniczyć większa ilość graczy MOŻNA WPROWADZIĆ ROZGRYWKI DRUŻYNOWE. pudełko,
Przejdź do sklepu 5901838001007
Ksiegralnia.pl
Jawa KORPOludki
46,99

Jawa KORPOludki

Gra planszowa przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od 12-u lat. Wyścig szczurów w Korporacji - to nie przelewki. Aby wspiąć się na sam szczyt wieżowca KORPO S.A. w Mordorze należy uzyskać jak najwięcej punktów Prestiżu. W tym celu gracze zbierają Karty Atrybutów Stopnia I, II, III i Stopnia TOP. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów.
Przejdź do sklepu 5901838000352
Ksiegralnia.pl
Jawa SZARADA JAWA
50,00

Jawa SZARADA JAWA

Gra przeznaczona dla 2-4 graczy.Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów za utworzone na planszy wyrazy. Na kamieniach są nadrukowane litery oraz ich wartość punktowa. Na planszy znajdują się pola premiowane z zaznaczoną punktacją. W zależności od utworzonego wyrazu i ułożenia go na planszy gracze uzyskują odpowiednią ilość punktów. W grze dopuszczalne jest tworzenie wyrazów występujących w słownikach języka polskiego oraz wszystkich ich poprawnych form gramatycznych, z wyjątkiem wyrazów pisanych z wielkiej litery, skrótów oraz tych, które wymagają cudzysłowu lub łącznika. Przed rozpoczęciem gry uczestnicy mogą ustalić jakie wyrazy i ich formy będą dopuszczalne. pudełko,25x25x5,8 cm
Przejdź do sklepu 5901838003162
Ksiegralnia.pl
Jawa LICZBY W ROZUMIE JAWA
50,00

Jawa LICZBY W ROZUMIE JAWA

Gra przeznaczona dla 2-4 graczy/zespołów.Gra polega na wykonywaniu działań matematycznych za pomoca kamieni, na których wydrukowane sa liczby. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów. Punkty zdobywamy za ułożone działania matematyczne. Liczba umieszczona na kamieniach jest wartością zdobytych punktów. W zależności od ułożonego działania i umieszczenia go na planszy, można zdobyć różną ilość punktów. pudełko,25x25x5,7 cm
Przejdź do sklepu 5901838003261
Informacja o wynikach: prezentując produkty uwzględniamy ich dopasowanie, ceny, promocje, kupony rabatowe, opłaty ponoszone przez sprzedawców oraz popularność produktów wśród użytkowników. Dokładamy starań, aby prezentować wysokiej jakości i aktualne informacje.

Ostatnio oglądane

(wyczyść przeglądane)

Polubione oferty

(wyczyść polubione)
X